Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: aum
Категория: Други
Прочетен: 15690
Постинги: 2
Коментари: 2
Гласове: 28
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
27.05.2008 02:21 - Практически съвет за подобяване на вътрешното състояние
Автор: aum Категория: Технологии   
Прочетен: 605 Коментари: 0 Гласове:
0



Какво влияе на нашите вътрешни усещания? Преди всичко, нашето отношение към хората около нас, събитията които се случват и личното отношение към себеси. Реакцията, която правим определя нашето вътрешно състойание. Чрез реакциата си можем , да бъдем или за посмесище или за отбягване. Това което е под наш контрол е имено реакцията. Замислили сме се какво ще се случи , ако престанем да реагираме вътешно?Да не реагираме, нито емоционално, нито ментално, нито с конкредни действия. Какво ни кава да реагираме, на хора, събития и обстоятелства? Може би , нашата нагласа към нещата, нашето възпитание, нашите обусловености и не на последно място егото. За да подобрим вътрешното си състояние е необходимо да осъзнаем кой сме, и да не се идентифицираме с его, обусловености, общество и др. а да съумеем да повярваме в съществуването на доброто , чистото, невиното , добронамереното , приемането , необвързаноста , независимоста , удовлетвореноста , съзидателноста , самоуважението, прошката вътре в нас. Така усещайки тази вътрешна упора в себето няма да изпитваме необходимост да проявяваме реакции. Намерили стабилноста във вътрешния си баланс ще съзерцаваме в радост и покой. И затова нека всяка сутрин и всяка вечер да казваме следните заявления със здрава вяра: "О сила на всияки сили вътре в мен, Майко, събуди се и установи твоята прелестна чистота в мен". "О сила на всички сили аз съм невинен/а като дете". "Аз прощавам на всички, и на себеси" "Аз не съм виновен за нищо" "С твоята благословия аз съм удовлетворена личност" "Аз съм част и частица от цялата вселена" "Нека да бъда необвързан свидетел на играта и илюзорноста на живота" "Нека чистотата и вярните знания манифестират в мен" "Аз не съм егото, нито обусловеностите, нито тялото , нито умът, нито емоциите, нито желанията , нито амбициите.....Аз съм реалното и чисто съзнание и блаженство. Аз съм духът ... Аз съм духът."


Тагове:   съвет,   състояние,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

Архив